24 תשובות
כי למה לא
אני מסתירה מידע מסווג
אנונימית
''אני מתכתבת שם עם ילדות בנות שש''
זה היה יותר טוב אם היית בן אבל בכל זאת
זה בסדר לי יש זיהוי פנים בוואטספ
רגע אבל איך עושים??? בא לי גםם.
להגיד שזה סתם בצחוק או בגלל שיש לך חברים / משפחה חטטנטית
"כי ככה, מה זה עניינך?"
המתכון לקולה מוחבא שם
כדי שאם אי פעם יצטרכו את הטביעת אצבע שליכדי לשכפל עוד שלמויות כמוני, ילכו לווטסאפ
די זה כזה מפגר סליחה
שיש לך את המתכון לקציצת סרטן של בובספוג
xoxo. blair waldorf
יש לך אייפון או אנדרואיד?
ולשאלה -
"יש לי מידע סודי :)"
זה מה שאני עונה
שזה יותר נוח (וגם לי יש)
אני לא רוצה שיראו את השיחות שלי כי יש שם דברים פרטיים שאני מעדיפ/ה שאנשים אחרים לא יראו
זה מגניב
כי לי יש אצבע ולך אין חע אוי זה רע אל תגידי לה אתזה
אנונימית
כי ככה באלי סתמו
^^ יאוו זה כל כך טוב עם היה לי טביעת אצבע הייתי אומרת את זה
יש שם מתכון לקולה
זה כמו שישאלו אותך למה יש לך סיסמה לטלפון
מה זאת השאלה הזאת
את רוצה לשמור על הפרטיות שלך ואין לך מה להסביר את זה בכלל
שואל השאלה:
^חח נכון אבל יש אנשים מטומטמים בעולם
המכון לקציצת סרטן מוחבא שםם
אנונימית
אני מתכתב עם העיזה שלי