15 תשובות
ממש לא, תתעלם ותחסום אם אתה לא רוצה איתה קשר, גם עדיף שלא תחזור איתה לקשר אם היא פגעה בך כזה קשה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לפגוע בה ויש לה עוד מעט יום הולדת
אבל אני לא רוצה לפגוע בה ויש לה עוד מעט יום הולדת
אנונימי
^^הוא לא שאל מה לענות הוא שאל אם לענות
אנונימית
אני יכולה להבין על מה המינוס?
אנונימית
שואל השאלה:
היא נפרדה ממני 6 פעמים
היא נפרדה ממני 6 פעמים
אנונימי
שוב זה תלוי באיך שאתה מרגיש אם אתה מרגיש שאתה רוצה לענות לה אז לך על זה אם לא זה לגמרי בסדר היא פגעה בך אתה לא חייב לה כלום
אנונימית
לא.חוזרים.לאקסים.
מה קרה בניכם ומה אתה חושב עלייה עכשיו? אתה רוצה אותה בכלל? סתם רוצה לגמור את זה יפה? או לא רוצה שום קשר אליה?
שואל השאלה:
סיימנו את זה יפה, אני חושב שהיא לא בשלה לזוגיות ושהיא נשארה ילדה בראש והיא מעדיפה גבר שישיק בה, נפרדנו 6 פעמים ואני האהבה הראשונה שלה והיא נפרדה ממני בגלל שטויות
סיימנו את זה יפה, אני חושב שהיא לא בשלה לזוגיות ושהיא נשארה ילדה בראש והיא מעדיפה גבר שישיק בה, נפרדנו 6 פעמים ואני האהבה הראשונה שלה והיא נפרדה ממני בגלל שטויות
אנונימי
אם אתה לא רוצה אותה אז תגיד לי שאתה חושב שיותר טוב לכם בנפרד למרות שאתה חושב שהיא מדהימה וזה.. ושאתה תאהב אותה בכל מקרה פשוט זה לא מתאים
לפי חוק שלישי של ניוטון, אם היא חזרה אליך 6 פעמים, אתה קיבלת אותה חזרה 6 פעמים.
אני חושב שרוב הבעיות כאן הן שלך, ולא שלה.
ההתנהגות שלה הגיונית. ההתנהגות שלך מעט מתרפסת.
לשאלתך, לא לענות לה ולהמשיך את חייך. קצת כבוד עצמי אחי. בחייאת.
אני חושב שרוב הבעיות כאן הן שלך, ולא שלה.
ההתנהגות שלה הגיונית. ההתנהגות שלך מעט מתרפסת.
לשאלתך, לא לענות לה ולהמשיך את חייך. קצת כבוד עצמי אחי. בחייאת.
שואל השאלה:
כפי שכבר ציינתי, היא ילדה בראש לא יעזור כלום, על כל ריב קטן היא הייתה נפרדת, נרדמתי לה בשיחת וידאו בשלוש בלילה היא נפרדה ממני, על כל ויכוח היא הייתה נפרדת אני האהבה הראשונה שלה בגלל זה היא פחות מבינה אבל היא כבר הבינה מה היא פיספסה
כפי שכבר ציינתי, היא ילדה בראש לא יעזור כלום, על כל ריב קטן היא הייתה נפרדת, נרדמתי לה בשיחת וידאו בשלוש בלילה היא נפרדה ממני, על כל ויכוח היא הייתה נפרדת אני האהבה הראשונה שלה בגלל זה היא פחות מבינה אבל היא כבר הבינה מה היא פיספסה
אנונימי
ותעדכן אותי מה היא אמרה סתם כי מעניין אם אתה כותב את זה ^
אם אתה מרגיש מספיק בנוח וטוב לענות לה ואתה יודע גם מה אתה רוצה להגיד לה אז כן תגיב לה אבל סביר להניח שאם הייתי במקומך לא הייתי עונה תלוי בעיקר בהרגשות שלך
אנונימית
תרשום: "זה לא הדדי".