7 תשובות
בקבצים אמור להיות לך תיקייה בשם צילומי מסך, שם יופיע הכל
שואל השאלה:
אין לי /:
אין לי /:
אנונימי
התמונות שאתה מצלם נשמרות לך ב clip board - זאת אומרת בקופי פייסט שלך, אתה צריך להכנס לתמונה בהודעה שזה שולח ואז שם לשמור את זה.
בשביל להכנס ללוח במחשב של הדברים שהועתקו אתה צריך ללחוץ על
windows + v
בשביל להכנס ללוח במחשב של הדברים שהועתקו אתה צריך ללחוץ על
windows + v
שואל השאלה:
תודה קווין ❤
תודה קווין ❤
אנונימי
שואל השאלה:
צילמתי מיליון תמונות מסך משיעור זום שהיה לי וחיפשתי ממש הרבה איך לפתוח את הלוח והינה עכשיו בזכותך מצאתי ועכשיו יש לי את כל התמונות מהשיעור. זהו הייתה לי גם תחושה שזה לא נשמר ישר שזה די מטומטם לדעתי בטח אפשר לשנות את זה בהגדרות.
צילמתי מיליון תמונות מסך משיעור זום שהיה לי וחיפשתי ממש הרבה איך לפתוח את הלוח והינה עכשיו בזכותך מצאתי ועכשיו יש לי את כל התמונות מהשיעור. זהו הייתה לי גם תחושה שזה לא נשמר ישר שזה די מטומטם לדעתי בטח אפשר לשנות את זה בהגדרות.
אנונימי
שואל השאלה:
גם כל המידע שמצאתי בגוגל היה בולשיט אז שאלתי פה והוריי הצלחתי
גם כל המידע שמצאתי בגוגל היה בולשיט אז שאלתי פה והוריי הצלחתי
אנונימי
windows + v
באותו הנושא: