5 תשובות
מושלמות וכן
וואו אתה מוכשר בטירוף
איכותית.
יש לך את זה, אבל מנגד יש הרבה מקום לשיפור. לדוג' בחלק מהתמונות (עם הכלב בעיקר) הפוקוס לא היה על הכלב אלא על הדשא, וכן התמונות קצת מנוגדות מידי.
בנוסף, למה התמונות כ''כ מגורענות, בעריכה אתה עושה את זה או שכך הן יוצאות מהמצלמה?
אם הפאשרות השניה אז כדאי שתשקיע במצלמה איכותית יותר.
וזהו, בגדול אתה מצלם ממש אחלה ואתה יכול לפתח את זה למקצוע.
בנוסף, למה התמונות כ''כ מגורענות, בעריכה אתה עושה את זה או שכך הן יוצאות מהמצלמה?
אם הפאשרות השניה אז כדאי שתשקיע במצלמה איכותית יותר.
וזהו, בגדול אתה מצלם ממש אחלה ואתה יכול לפתח את זה למקצוע.
חחח ואוו זה כל כך יפה זה מקצועי אהבתי
אנונימית
באותו הנושא: