9 תשובות
שואל השאלה:
התמונה השניה
אנונימית
מהממם ממש!!!!
ממש יפות
וממליץ לך לצלם חרקים יותר אם אתה לא
הם ממש מפתחים את הידע
אל תעלבי את היית צריכה לתת קצת פוקוס כי זה קצת מטושטש אבל חוץ מזה זה ממש מהממם!
בלי לשקר מזכיר לי וויב שלי בכיתה ו מצלמת כל דבר
שואל השאלה:
תודה רבה❤
אנונימית
שואל השאלה:
ו רעיון ממש טוב אנשה poal
אנונימית
אנסה*
שואל השאלה:
תודה על התיקון❤
אנונימית