3 תשובות
אני מסכימה איתך שזה לא הגיוני אפילו שזה מה שתופס היום
מאוד קל לכתוב על זה ,הם מזדהים עם מה שכותבים כי הם חוו את ז רוצים לכתוב על האקס או אקסית כדי להעלות את הרגשות שלהם ואולי שגם הם ישמעו .
אני מכירה המון זמרים ולהקות (בעיקר להקות ) שמדברים על המון בשירים שלהם ולא רק אהבה ופרידות ויש להם שירים עם המון משמעות אחרת כמו דיכאון ,קשיים ,משמעות ,אומנם אולי חלק אהבה אבל יש עוד המון מעבר לזה
זה שאת שומעת מוזיקה משעממת לא אומר שכל המוזיקה משעממת