13 תשובות
או דיכאון. שכחת לציין.
כי זה מה שחשוב בחיים
כי אלו הנושאים שמעסיקים את רוב האנשים כיום
כי זה דבר שנותן להם אושר
נושאים מרכזיים בחיי האנושות
אלה הנושאים שמעסיקים אותנו ביומיום ורוב הסיכויים שגם תתחבר לכזה מאשר שיר על מפיות או על כל עניין אחר שלא מעניין אנשים
באמת שרוב שירי הפופ היום נשמעים כמו נרקיסיזם במסווה של העצמה
שואל השאלה:
הייתי רוצה לשמוע שיר על מפיות
הייתי רוצה לשמוע שיר על מפיות
גם אניי אבל זה ככ אנדרייטד
כי קל לכתוב עליהם, קל ליצור איתם רגש (המאזין יתחבר לנושא האהבה או הכסף בדרך כלשהי לא משנה מה כי זה אלו נושאים שנוגעים בכולם. בין אם זה יעורר רגשות כעס או רגשות התחברות, אלו עדיין רגשות.) וכותבי מוזיקה מודרניים לוזרים מכדי לכתוב על נושאים אשכרה חשובים ועמוקים עם מחשבה ומסר שיעוררו רגשות עקב אותו המסר ולא עקב דברים כל כך גנרים כמו אהבה וכסף.
הרבה יותר קל לכתוב שיט כמו "אהובתי הו כמה את יפה, אהובתי הו כמה את קופה, עזבת אותי אני עצוב, עזבת אותי אני כאוב" מאשר אשכרה להעביר מסר עמוק ורלוונטי דרך המוזיקה שלך.
אנשים לא מסתכלים על מוזיקה כדרך הבעה עצמית או אומנות יותר ולכן הם לוקחים את זה הרבה פחות ברצינות. הם מנסים לגרום לך להרגיש משהו שטחי ועוזבים את זה כך.
הרבה יותר קל לכתוב שיט כמו "אהובתי הו כמה את יפה, אהובתי הו כמה את קופה, עזבת אותי אני עצוב, עזבת אותי אני כאוב" מאשר אשכרה להעביר מסר עמוק ורלוונטי דרך המוזיקה שלך.
אנשים לא מסתכלים על מוזיקה כדרך הבעה עצמית או אומנות יותר ולכן הם לוקחים את זה הרבה פחות ברצינות. הם מנסים לגרום לך להרגיש משהו שטחי ועוזבים את זה כך.
מעגל אם תרוץ מתישהו לממשלה יש לך את הקול שלי
כמובן, מוזיקה לא חייבת להעביר מסר עמוק על החברה שלנו או וואטבר, היא יכולה להעביר כל מסר. אני אומר את זה כשמישהו ששומע שירים אדג'יים של רוק. אני מתכוון שאלו מסרים שטחיים שקל להעביר ויוצרי המוזיקה פחדנים מכדי ליצור משהו יותר מעניין.
^^למאו תודה
באותו הנושא: