6 תשובות
כי זה נושא שמעסיק את כולם כל הזמן
כי כולם מיתעסקים בחרא הזה
אנונימית
אנשים כותבים על הרגשות שלהם,
אהבה זה חלק גדול מהרגשות שלהם
הם כותבים על האקסים שלהם או על הזוגיות שלהם והופכים את הרגשות לשיר
אהבה זה חלק גדול מהרגשות שלהם
הם כותבים על האקסים שלהם או על הזוגיות שלהם והופכים את הרגשות לשיר
(אני לא "יש לי חרא של אהבה")
אנונימית
זה לא נכון
כי החיים סובבים סביב אהבה ,
באותו הנושא: