15 תשובות
לדעתי תרשום לה מזל טוב ותנסה לפטפט איתה
בטח שתשלח תיצור מזה שיחה ואז תנסה לחדש איתה קשר , למה הפסקתם ?
שואל השאלה:
תשובה ל: בדיוק כמו שאני- הפסקנו כי התאהבתי בה והצעתי לה ומרוב מבוכה הבנו שזה לא יחזור להיות אותו דבר אז זה הסתיים..
אוי וזה לא היה הדדי?
בכל מקרה , תשלח מזל טוב תצא גבר ותראה איך היא מגיבה אם היא זורמת או קרה כזאת
ניתקתם קשר סתם ככה?
שואל השאלה:
זה לא היה הדדי היא גדולה ממני בשנה והיא אמרה "אני לא רואה אותנו מעבר לחברים הכי טובים אתה כמו אח שלי אבל זה ממש מחמיא" ומשם כבר הבנו שהקשר נפסק
שואל השאלה:
תשובה ל: lelouch- תקרא/י את התגובות ותבין/י
שואל השאלה:
תודה למי שענה שלחתי לה מזל טוב היא עוד לא ראתה אבל מקווה שאולי אני והיא נחזור לקשר
אני ממש מצטערת שהיא אמרה את זה
כנראה שהיא לא האחד אבל אתה תמצא מישהי אחרת:) תנסה לחזור איתה לקשר בלי להראות אובססיבי
היא לא שווה את המזל טוב הזה לדעתי תנסה לא לחשוב עליה
שואל השאלה:
וואלה ענתה לי יבש "תןדה" נראלי ה"ן" בכוונה, מתחרט שכתבתי לה
היא נשמעת ממש מגעילה
אני חושבת שזה הפסד שלה כי אתה נשמע ממש נחמד אז תנסה לשכוח ממנה
איזו רעה באמת אתה לא שווה את זהה תמחק את המספר טלפון שלה והכל
שואל השאלה:
לדעתי ילדותי טיפה למחוק מס טלפון אני לא אמחק פשוט לא אכתוב לה כלום יותר..
מה ילדותי כולה למחוק מספר אבל כרצונך