6 תשובות
כן גם עליי
ספטמבר כי חגים , נדלג על אוקטובר .
נובמבר כי יש וויב של התחלה של חורף
דצמבר כי זה היום ההולדת שלי וגם כריסמס
והלאה מתקדמים לסוף שנה ואני אוהבת את זה
כנ"ל.
חד משמעית
כןן