6 תשובות
כן גם עליי
ספטמבר כי חגים , נדלג על אוקטובר .
נובמבר כי יש וויב של התחלה של חורף
דצמבר כי זה היום ההולדת שלי וגם כריסמס
והלאה מתקדמים לסוף שנה ואני אוהבת את זה
נובמבר כי יש וויב של התחלה של חורף
דצמבר כי זה היום ההולדת שלי וגם כריסמס
והלאה מתקדמים לסוף שנה ואני אוהבת את זה
כנ"ל.
חד משמעית
כןן