5 תשובות
הבינה שלא בא לה שום קשר אליך , אני באותה סירה ואמא שלי חסמה אותי כבר אחרי חצי שנה
יכול להיות שהמספר לא היה רשום והיא לא ידעה מי זה וחסמה,
יכול להיות שהיא סתם בצורה רנדומלית ראתה את המספר שלך והיה לה קשה להסתכל עליו וחסמה אותך,
יכול להיות שהיא החליפה טלפון או מספר ואוטומטית זה עושה מחסום,
יכול להיות שהיא לא רצתה קשר או זיכרון ממך,
הכל יכול להיות ואף אחד מאיתנו כולל אתה לצערי לא יכולים לדעת את הסיבה,
וזה יכול לנבוע מהרבה דברים.
יכול להיות שהיא סתם בצורה רנדומלית ראתה את המספר שלך והיה לה קשה להסתכל עליו וחסמה אותך,
יכול להיות שהיא החליפה טלפון או מספר ואוטומטית זה עושה מחסום,
יכול להיות שהיא לא רצתה קשר או זיכרון ממך,
הכל יכול להיות ואף אחד מאיתנו כולל אתה לצערי לא יכולים לדעת את הסיבה,
וזה יכול לנבוע מהרבה דברים.
כנראה הבינה שאת לא מספיק חשובה לה. וזה בסדר אמנם זאת אמא שלך אבל אם היא הבינה את זה וחסמה אותך כנראה שגם את צריכה להבין(:
אתה בטוח שהיא חסמה? אולי היא סתם מחקה את התמונה או החליפה מספר...
כנראה היה לה קשה והיא רצתה ניתוק סופי ממך לגמרי
ויש מצב החליפה טלפון
מצטערת לשמוע שניתקתם קשר...
ויש מצב החליפה טלפון
מצטערת לשמוע שניתקתם קשר...
באותו הנושא: