10 תשובות
כן
כי זה חשוב לבריאות שלי ואני לא רואה סיבה למה לא
לא
3~3
כן
אין סיבה שלא אם זה יפחית את הסיכון שלי להידבק, ובתכלס זאת לא הייתה ממש בחירה שלי אלא של ההורים שלי...
לא וחליתי וזה לא עשה לי כלום חוץ מכאב ראש חזק ועבר וחזרתי לעשן אחרי זה
Ssd
התחסנתי פעמיים לא כי אני חושבת שזה עוזר כי עובדה שחליתי בקורונה ממש קשה למרות שהתחסנתי
עשיתי את זה כי רציתי שיתנו לי להכנס למקומות כמו קולנוע וכאלה
ברוך השם שלא.
חקרתי את הנושא לעומק וגיליתי את האמת המזעזעת מאחורי החיסונים האלו.
לצערי עבדו עליי והתחסנתי פעמיים. לחצו עליי והאמת שלא ממש הייתה לי ברירה וההורים שלי די חייבו אותי. מאז עברה שנה בערך, ולצערי כבר חוסנתי למרות שלדעתי הדבר הזה יהרוג אותי עוד עשור או פחות. אם היום היו רוצים לחסן אותי הייתי מתנגד לא משנה מה.
כן. 4 פעמים. ולא התחרטתי.

חליתי וזה היה סיוט, אבל ככה זה לא היה יותר גרוע. המערכת החיסונית שלי גרועה והיה לי קשה לנשום. טוב שלא הצטרכתי לבית חולים.
לא, כי ידעתי שזה נועד כדי לדלל את האוכלוסייה.
אנונימי
לא, לא סומכת עליהם בכלל
חברה שיש לה עבר פלילי