4 תשובות
כנל גם לנו אין
אצלי אין רק גמד וענק
גם אצלנו אין
אפילו גנד ענק השנה לא עשו
אבל יש את המבצעים של השישית שביעית שמינית שזה ממש נחמד
אפילו גנד ענק השנה לא עשו
אבל יש את המבצעים של השישית שביעית שמינית שזה ממש נחמד
לי יש.
באותו הנושא: