7 תשובות
חחח
וואו אצלח זה בדיוק הפוך
אני בוכה אצלי ההפך, אח שלי עולה לכיתה ד ונראה יותר גדול מהם והבנות בכלל, אני בט' וזה נראה כאילו הן עולות ליא
^^* אצלי
בוכה אצלי בול ההפך
הפוך אצלנו כולן נראות בנןת 16 והבנים 12 בלחץ
אנונימית
הפוך
אנונימית
אצלנו זה הפוך -