3 תשובות
שואל השאלה:
יכול להיות שאת/ה לא תדע/י איך לענות פשוט סתם אני עצבנית ומתוסכלת
תקציבי לך זמן כל יום ללמוד
תגידי להם למה יש חופש?
לעזור כח להתחלת הלימודים בהתחלה לבוא אם מוטיבציה...
אם אני לומדת עכשיו זה כאילו אני ממשיכה וזה לא יהיה לי כיף ללמוד התחלת שנה כי אני לומדת כל השנה
תדברי אם אחד ההורים שלך הכי זורם מבחינת שניהם ב4 עינים תסבירי לו/ה
וגם זה לא כיף לראות לחברים שלי כל הזמן נהנים ואני לומדת או בבית
הם אורנים לי בואי ומה אני יגיד להם אני לומדת בגלל שאתם דואגים?
אחריי זה ידחו אותי מהחברה וזהו
תשחקי להם אותה קצת על המצפון...
וזה יעזור
ותגידי להם איך כולם עושים??
לומדים כמו כולם בהתחלה ומצליחים למה אני צריכה להיות שונה למה?
אם אתם צודקים בטענה שלכם אז למה לא כל ההורים כמוכם?
והם יבינו אותך מבטיח