5 תשובות
הרבה כי הם לא מפותחים, והרבה כי הם חוו גזענות הרבה יותר גרועה מאשכנזים
(מדברת על אשכנזים ספציפית כי אני אשכנזיה) כי אנחנו פשוט שונים מהם יש לנו תרבות שונה אנחנו נראים שונה ואוכלים שונה ויש עלינו פשוט סטיגמות וזה מה שיוצר את זה שהם גזענים עלינו
אל תכלילי
זה שיש ערסים מטומטמים שהם גזעניים בלי חינוך (זה רק לחלק מהערסים, יש הרבה ערסים שהם לא כאלה) זה לא אומר שרוב או כל המזרחיים גזעניים
ורק שתדעי שאשכנזים יודעים טוב מאוד איך להיות גזעניים אבל במקום שהם אומרים לבן אדם בפרצוף את זה הם סותמים עם ההערות הגזעניות שלהם ושונאים אותם בשקט (כמו שאמרתי שזה רק חלק קטן מהם ולא כולם)
וגם רק שתדעי שאני בכיתת מופת בבית ספר אשכנזי ורוב הילדים האשכנזים שם משתמשים בn word באופן קבוע.
אס כאילו מסיכום מהדברים שאמרתי גזענות זה לא בא מהגזע זה בא מהחינוך והרמת אייקיו של הבן אדם (אני חצי מזרחי וחצי אשכנזי דרך אגב)
זה שיש ערסים מטומטמים שהם גזעניים בלי חינוך (זה רק לחלק מהערסים, יש הרבה ערסים שהם לא כאלה) זה לא אומר שרוב או כל המזרחיים גזעניים
ורק שתדעי שאשכנזים יודעים טוב מאוד איך להיות גזעניים אבל במקום שהם אומרים לבן אדם בפרצוף את זה הם סותמים עם ההערות הגזעניות שלהם ושונאים אותם בשקט (כמו שאמרתי שזה רק חלק קטן מהם ולא כולם)
וגם רק שתדעי שאני בכיתת מופת בבית ספר אשכנזי ורוב הילדים האשכנזים שם משתמשים בn word באופן קבוע.
אס כאילו מסיכום מהדברים שאמרתי גזענות זה לא בא מהגזע זה בא מהחינוך והרמת אייקיו של הבן אדם (אני חצי מזרחי וחצי אשכנזי דרך אגב)
על מה את מדברת יש לי המון חברים מזרחים שהם שום דבר ממה שתיארת פה
מה שאת מדברת עליו זה ממש קצת אנשים בקושי יש כאלה כבר זה רק ערסים ככה
מה שאת מדברת עליו זה ממש קצת אנשים בקושי יש כאלה כבר זה רק ערסים ככה
תשימי עליהם זין
באותו הנושא: