8 תשובות
קוברים אותם
אנונימי
שואל השאלה:
איך
אנונימית
שואל השאלה:
נפגעתי יותר מדי ונהייתי אדישה אבל זה לא עוזר
אנונימית
מתאמנים עד שיוצאת הנשמה
לא טוב!!! אל תנסי
זה מסוכן!!! אני אומר מניסיון. זו תחושה שאת לא רוצה להרגיש...

לפעמים זה פשוט מפחיד.
לוחצים על המתג #דיימון
תהפכי לערפד/ית
אנונימית
אורגיית חתולים