7 תשובות
השאלה מאיפה זה בא
שואל השאלה:
כבר כמה חודשים סתם בלי סיבה
אנונימית
הולכים למקומות נדחקים בבית ספר חח
פסיכולוג! איש מקצוע שמבין בעניין!
לא לזלזל בדיכאון שלך .. הוא רק יחמיר ויגרום נזק נפשי עם הזמן תטפלי בזה כמה שיותר מהר
! אין בושה לבקש עזרה!
זה לא סתם
אני בטוח שיש כך מיני דברים שעומדים מאחורי זה
אם בא לך לדבר מוזמנת לשלוח הודעה
ממליצה לך ללכת לפסיכולוגית 3>
אני מבין שקשה לך אבל את מעוניינת בעזרה וכל הכבוד לך על זה.
בהחלט ניתן לעזור לך, כדאי שתדברי על זה עם מישהו מבוגר שאת סומכת עליו בבית או מחוץ לבית או עם היועצת של בית הספר ואני בטוח שהם יוכלו לעזור לך.
כמו כן תוכלי להתקשר לער"ן בטלפון 1201