9 תשובות
לא מעלימים
זה עובר לבד עם הזמן
זה עובר לבד עם הזמן
שואל השאלה:
ואם אין לי זמן?
יש לו חברה
ואם אין לי זמן?
יש לו חברה
אנונימית
אי אפשר..
גם אם יש לו חברה, זה לא תלוי בך. זה הרגשות שלך. פשוט תפנימי את זה שיש לו חברה ושכרגע כלום לא יכול לקרות ועם הזמן זה יעבור :)
גם אם יש לו חברה, זה לא תלוי בך. זה הרגשות שלך. פשוט תפנימי את זה שיש לו חברה ושכרגע כלום לא יכול לקרות ועם הזמן זה יעבור :)
אם יש לו חברה אז זה לא יכול לקרות..
חייבת להמשיך הלאה
חייבת להמשיך הלאה
ואו שאלת המאה אני גם כבר תקועה על הקראש שלי כל החיים בערך איזה 8 שנים עם הפסקה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה להמשיך אבל אני לא מצליחה
אני מנסה להמשיך אבל אני לא מצליחה
אנונימית
אי אפשר.
הרגשות כמה שרוצים לא באמת נעלמים.
כי תמיד הרגש נשאר ותמיד אתה תרצה שהאדם שאתה אוהב יהיה מוגן, מאושר, ובריא.
אפשר להדחיק את הרגשות אבל הם תמיד יצופו.
לפעמים רגשות אהבה כואבים לנו אבל אפשר להשלים איתם ולחיות איתם, אם כל הכאב המלווה בדבר.
הרגשות כמה שרוצים לא באמת נעלמים.
כי תמיד הרגש נשאר ותמיד אתה תרצה שהאדם שאתה אוהב יהיה מוגן, מאושר, ובריא.
אפשר להדחיק את הרגשות אבל הם תמיד יצופו.
לפעמים רגשות אהבה כואבים לנו אבל אפשר להשלים איתם ולחיות איתם, אם כל הכאב המלווה בדבר.
אם יש לו חברה אין מה לעשות.
את יכולה להילחם עליו אם לפי דעתך זו אהבה אמיתית.
אבל אם את מכירה את החברה והיא חשובה לך את צריכה לדעת שיש סיכוי שתפגעי בה.
ובכלל אם יש לך קשר של ידידות אם הבחור את צריכה לדעת שבמלחמה לפעמים יש פצועים ולפעמים מפסידים והקשר יכול להינתק.
את יכולה להילחם עליו אם לפי דעתך זו אהבה אמיתית.
אבל אם את מכירה את החברה והיא חשובה לך את צריכה לדעת שיש סיכוי שתפגעי בה.
ובכלל אם יש לך קשר של ידידות אם הבחור את צריכה לדעת שבמלחמה לפעמים יש פצועים ולפעמים מפסידים והקשר יכול להינתק.
שואל השאלה:
תאמת שאני שונאת את הבחורה הזאת...
היא פגעה בכל כך הרבה חברים שלי
וגרמה לאנשים לא לדבר איתי ולהוציא אותי מקבוצות
תאמת שאני שונאת את הבחורה הזאת...
היא פגעה בכל כך הרבה חברים שלי
וגרמה לאנשים לא לדבר איתי ולהוציא אותי מקבוצות
אנונימית
באותו הנושא: