7 תשובות
לא. ממש נחמד למי שמתחבר
ה10 שעות בכיתה י? לא
לי לא היה
להפך היה ממש כיף ומעניין
להפך היה ממש כיף ומעניין
הזה בכיתה י? ממש לא
לדעתי ען
אנונימי
כן
שואל השאלה:
כן למישהו יש את המבחן של הקורס מדא כיתה י?
או זוכר מה היה בו?
כן למישהו יש את המבחן של הקורס מדא כיתה י?
או זוכר מה היה בו?
באותו הנושא: