7 תשובות
לא. ממש נחמד למי שמתחבר
L L
ה10 שעות בכיתה י? לא
לי לא היה
להפך היה ממש כיף ומעניין
הזה בכיתה י? ממש לא
לדעתי ען
אנונימי
כן
SMD
שואל השאלה:
כן למישהו יש את המבחן של הקורס מדא כיתה י?
או זוכר מה היה בו?