9 תשובות
אני חושבת יא
@s
יא נראה לי
שואל השאלה:
אנחנו כיתה י' ולא עשו לנו
יעשו שנה הבאה או שלא יעשו לנו בכלל? זה משהו שכל בתי הספר מחוייבים לעשות או שכל בית ספר מחליט מה שהוא רואה לנכון?
אנונימית
של מדא עושים בכיתה י
בי' - 60 שעות.
ביא - 10 שעות לא כולל סדנאות...