16 תשובות
אז נשארים עד שמרווחים סכום מכובד ועוזבים
עדיף להחליף
תחכי לעבוד שנה ואז תעזבי ותקבלי פיצויים ואז פשוט תעזבי ותלכי לעבודה יוצר טובה
תעזבי
את עובדת תכלס בשביל איכות חיים, נכון?
למה האיכות של לעבודת בעבודה שאת אוהבת שווה פחות מהאיכות להרוויח הרבה?
את עובדת תכלס בשביל איכות חיים, נכון?
למה האיכות של לעבודת בעבודה שאת אוהבת שווה פחות מהאיכות להרוויח הרבה?
לא חושבת שזה שווה , בכל זאת עבודה לא צריכה להיות סבל ותחושה לא טובה
את צריכה להרגיש טוב בעבודה שאת נמצאת בה , בכל זאת זה מקום שמעבירים בו דיי הרבה זמן
לדעתי כדאי לך לחפש מקום אחר כסף אפשר לקבל גם במקום אחר
את צריכה להרגיש טוב בעבודה שאת נמצאת בה , בכל זאת זה מקום שמעבירים בו דיי הרבה זמן
לדעתי כדאי לך לחפש מקום אחר כסף אפשר לקבל גם במקום אחר
שואל השאלה:
שנה זה עוד המון זמן
שנה זה עוד המון זמן
אנונימית
נשארים, כסף מדבר כאן.
את עובדת לא. את לא אמורה להיות שמחה.
את עובדת לא. את לא אמורה להיות שמחה.
אה אז עדיף לעזוב
הייתי אומרת לעזוב אבל תנסי לעשות את העבודה שלך כיפית לפני
שואל השאלה:
אסביר יותר טוב
אמרתי שאשאר חצי שנה לפחות,
אני בגדול סוג של מנהלת מקום, אבל אני מרגישה שנורא לא מקבלים אותי ואני לא רגילה להיות לא אהובה,
אני מרגישה שהעובדים מדברים עליי ומרכלים עליי וזה קשה לי לחוות את זה כי עברתי מלא חרמות בילדות וזה קצת מחזיר אותי אחורה.
אסביר יותר טוב
אמרתי שאשאר חצי שנה לפחות,
אני בגדול סוג של מנהלת מקום, אבל אני מרגישה שנורא לא מקבלים אותי ואני לא רגילה להיות לא אהובה,
אני מרגישה שהעובדים מדברים עליי ומרכלים עליי וזה קשה לי לחוות את זה כי עברתי מלא חרמות בילדות וזה קצת מחזיר אותי אחורה.
אנונימית
שואל השאלה:
זאת אני למעלה, לא יודעת איך התנתקתי
זאת אני למעלה, לא יודעת איך התנתקתי
אנונימית
אז לעזוב
שואל השאלה:
לגבי המצב הכלכלי שלי
אני צריכה כסף
לגבי המצב הכלכלי שלי
אני צריכה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
ממש קשה לי להבין איך.
ניהלתי בעבר וגם אז הצלחתי להתחבב על עובדים שלי, והייתי חברה שלהם לכל דבר ועניין.
אני מנהלת טובה, בן אדם טוב.
מרגיש לי פשוט שלא מוכנים לקבל אותי לא משנה איך, ובלי שום סיבה למה
ממש קשה לי להבין איך.
ניהלתי בעבר וגם אז הצלחתי להתחבב על עובדים שלי, והייתי חברה שלהם לכל דבר ועניין.
אני מנהלת טובה, בן אדם טוב.
מרגיש לי פשוט שלא מוכנים לקבל אותי לא משנה איך, ובלי שום סיבה למה
אנונימית
תדברי עם אחד העובדים או משהו כזה תשאלי אם בא להם לצאת
תעזבי , הבריאות הנפשית שלך עדיפה על משכורת
באותו הנושא: