8 תשובות
שאת תלותית
שואל השאלה:
איך זה בא לידי ביטוי התלותיות ??
אנונימית
שיש מצב יש לך רגשות אליה
שאת תלויה בקשר אחד ואת מנסה לבודד את הצד השני מאינטראקציה חברתית
שאת מקנאה ותלותית במנהלת שלך.. את צריכה להבין שזה לא בריא, והחיים שלה לא סובבים רק סביבך.
זה בסדר והגיוני שהיא תהיה גם בקשר עם אחרים ולא רק איתך.
חחח שמעי את צריכה פסיכולוג נראה לי
נתחיל מזה שזטת המנהלת שלך, נמשיך עם זה שאת מקבלת צומת לב.

סתכלי על עצמך ותתרכזי בעצמך זה סתם מוריד להיות ככה קנאי..

היא לא הבן זוג שלך היא המנהל שלך...
יש לך חרדת נטישה רצינית
שואל השאלה:
מה קשור לחרדת נטישה לא הבנתי
אנונימית