6 תשובות
כנסי לאתר של משרד התעסוקה
את עובדת לפי שעה?
התשלום על ימי בידוד הוא לפי ימי מחלה.
את פשוט מוציאה אישור מחלה על הימים שבהם היית בבידוד.
שואל השאלה:
אבל במקום עבודה שלי משלמים מחלה מהיום הרביעי ואני יודעת שימי מחלה קורונה זה מהיום השני לא?
שואל השאלה:
כן אני עובדת לפי שעה ונכנסתי לאתרים לא הבנתי כלום בגלל זה אני שואלת
כל מקום עבודה לפי החוק.
דרך אגב כל ימי מחלה צריכים להיות מהיום השני.
בצורה של-
ביום הראשון לא מקבלים כלום
ביום השני 50%
מהיום השלישי 100%