6 תשובות
תפסיקי לחשוב יותר מדי
את יותר ממספיקה
מבטיחה לך שאף אחד לא יזכור ואף אחד לא יחשוב לז כמו שאת בראש שלך חושבת על זה.
חיים פעם אחת לכי על זה ותהני.
אני לא בטוחה שיש שם מראות, אבל את יכולה להביא לך אחת
את לא תעשי צחוק מעצמך, את רק הולכת להינות! את צריכה להפסיק להתעסק בגוף שלך כי הוא מושלם!!!
מקווה שיהיה לך בטיול בכי כיף בעולם3>>>
לכי לעשות חוויות עדיף לך מלשבת בבית
מקסימום תביאי מראה לעצמך
תהני נסיכה
אני ממש מבינה אותך ואת החוסר ביטחון הזה של להיות בלי איפור אבל באמת שאחרי שהבנתי שזה לא באמת משנה למישהו ואף אחד לא באמת נראה בשיא שלו בטיולים זה הפסיק להזיז לי
ואין לך מה להרגיש חוסר ביטחון פשוט תני לזה לזרום ותשחררי ותהני עם חבריםם טיולים שנתיים זה מושלם אל תתעסקי בדברים האלה את נדירה כמו שאת
אני בדיוק חזרתי מטייל וכל הבנות פשוט התאפרו במראות בשירותים ועשו צחוקים ונהנו ואם את לא רוצה להתאפר איתן פשוט תתאפרי במקום אחר אבל זה לא סיבה לא לצאת
בהצלחה
היי, את סופר יפה, את חייב להבין את זה.
ברגע שאת תחשבי שאת יפה את באמת תיהי יפה.
בסופו של דבר את צריכה להיות שלמה עם עצמך ולאהוב את עצמך כפי שאת , עם הפגמים שלך.
את תהני! מה אכפת לך מה אחרים חושבים? לכי תבלי ותהני!
L L