3 תשובות
אז אל תלכי בייב.
שואל השאלה:
שכחתי לציין שמצד אחד באלי ללכתאוף לא יודעת
שכחתי לציין שמצד אחד באלי ללכתאוף לא יודעת
אנונימית
הייתי במצבךלפני כמה שנים והכריחו אותי לצאת וסבלתי מכל רגע, אם את מרגישה שלא תהני אל תלכי אבל עדיף שתתני לזה צאנס לפחות פעם אחת דווקא שם אולי תכירי עוד אנשים
באותו הנושא: