2 תשובות
תהיי חזקה
היי, עצוב לי לשמוע שאת מרגישה בדיכאון ואת חווה תחושות כאלה קשות ועוברת את התקופה הרעה הזאת לבד.
אני ממליצה לך לשתף מישהו שקרוב אלייך כדי שלא תצטרכי לעבור את זה לבד.
בכל מקרה אני אשמח לעזור לך בפרטי ♥