7 תשובות
תלוי במה ועל מה לדבר
שואל השאלה:
כתבתי (:
כתבתי (:
אנונימית
לדבר תמיד טוב אבל תלוי אם את חושבת שיכול לצאת מהשיחה משהו
אבל על מה לדבר בדיוק?
שואל השאלה:
זהו אני לא יודעת אם הוא יזרום איתי בשיחה או יחשוב שאני מוזרה כי יש לו קטעים כאלה וכאלה
זהו אני לא יודעת אם הוא יזרום איתי בשיחה או יחשוב שאני מוזרה כי יש לו קטעים כאלה וכאלה
אנונימית
תנסי לזרום.
תתחילי לדבר איתו וכנראה שזה יזרום פשוט.
תתחילי לדבר איתו וכנראה שזה יזרום פשוט.
שואל השאלה:
אנחנו כאילו ידידים ואין לנו חברים משותפים ככ אז המצב כזה הרבה מביך כי כל שיחה שלנו לא ארוכה אז אי אפשר עכשיו לפתוח נושא אשכרה בשביל לדבר אז יוצא מצב מביך הרבה פעמים למרות שבכן שיחות שהיו לנו הוא חמוד רצח
אנחנו כאילו ידידים ואין לנו חברים משותפים ככ אז המצב כזה הרבה מביך כי כל שיחה שלנו לא ארוכה אז אי אפשר עכשיו לפתוח נושא אשכרה בשביל לדבר אז יוצא מצב מביך הרבה פעמים למרות שבכן שיחות שהיו לנו הוא חמוד רצח
אנונימית
באותו הנושא: