התחברות
הרשמה
לנסות לדבר איתו או לוותר עליו?
17 באפריל 2021, 17:42
קראש
לדבר
ביישנות
לשכוח
2 תשובות
תנסי, חא זורם שחריי
ד
דיווה לה וויוה
תנסי הכל טוב , אני כאילו מדברת איתו והכל טוב ואפילו נפגשים כל שבוע קיצר כן דברי
C
CALL ME PABLO
באותו הנושא:
התאהבתי בבת של חברה של אימא שלי, כדאי לנסות או שעדיף לוותר?
יש באוטובוס מישהו ממש חתיך שאני רואה אותו בסטיפס, כדאי לי לנסות לדבר איתו?
אני באמת רוצה מישהו לדבר איתו, מישהו שיכול לנסות להבין אותי
לנסות או לוותר?
אחת ולתמיד: לוותר או לנסות חזק יותר?
כנסו לשאלה דחוף אני לא יודעת אם כדיי לי לנסות לדבר איתו או שאין סיכוי.. לוותר?
אם חבר שלי לא יכול לספר לי מה עובר עליו להפרד ממנו או לנסות לדבר איתו?
הכרתי מישהו ואני שוקלת לוותר עליו מרגישה שאין רצון ואמון בו ובקושי מדברים אני לא יודעת אם לתת צאנס ולדבר איתו או להגיד
ניסיתי לדבר איתו או ממש לא רוצה לדבר איתי לוותר נכון?
לנסות לחזור לישון או לוותר?
להמשיך לנסות או לוותר עליה?