4 תשובות
לנסות להציל וגם להגיד לה מה שכתבת פה, אם לא תדבר היא לא תדע מה אתה חושב ומרגיש
תנסה להציל.
אתה בעצמך כתבת "היא באמת הבחורה היחידה שהצלחתי לאהוב"... אל תוותר על זה
^ מסכים עם כל מילה של מה שהם כתבו פה. תיפתח בפניה כמו שהם אמרו כי בסופו של יום אם היא תגיד לך לא או כן אתה תרגיש טוב יותר וזה לא ילחץ עלייך
i'
אני יכולה לייעץ לך בפרטי אם תרצה