12 תשובות
תנסי אולי לך זה יהיה לך יותר קל
אבל זה ממש תלוי כי יש לי חברה שגם בשניהם וכלכלה וניהול הרבה יותר קל לה והיא הרבה יותר אוהבת
שואל השאלה:
תקשיבי אני בי וחברות שלי אומרות שזה קל רצח החומר ביא נהיה יותר קשה משמעותית? נראלי אני פשוט יקח מהן מחברת ויראה תחומר
אנונימית
כן תראי
זה מקצוע קל יחסית ממליצהה
שואל השאלה:
סבבה תודה:)
אנונימית
ביולוגיה.
כלכלה וניהול נשמע משעמם ממש.
אני בביולוגיה בתור מגמה מדעית, ויש לנו מגמות מקצוע כמו ביו רפואה (אני שם), אדריכלות, מדעי הטכנולוגיה, ומנהל ועסקים.
שואל השאלה:
לא אכפת לי אם זה משעמם כי בביולוגיה אני חייבת לשבת שבוע לפני כל מבחן וללמוד הכול לבד ולא תמיד יש לי שבוע ללמוד

כינוי ושירה אתן עושות מבחנים או שזה רק עבודות
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אמא אז אני לא יעבור איזה ביאוס ממש חשבתי שזה יותר קל איזה כיתה אתם?
אנונימית
אני בשניהם אבל בביולוגיה הרבה יותר קל אז אם קשה לך בביולגיה אני לא יודעת אם יהיה לך קל בניהול
אני בשניהם אבל ביולגויה יותר קל