4 תשובות
אני בניהול עסקי וביולוגיה - מתה על זה
מעניין בטירוף
ניהול עסקי זה בעיקר מלל ומלל ועוד מלל - רק מציינת
לי לא אכפת
,
אם יש לך מידע ונתונים זה עדיף בהרבה
מנהל וכלכלה זה כל כך משעמם
אני לא סובל את השיעורים שם
זה באמת סבל ולרוב הילדים במגמה לא הכי חכמים
הדבר היחיד שמפתה אנשים למנהל וכלכלה זה השם אבל תכלס המגמה הזאת לא נותנת לך משהו בסופו של דבר
הראשון נשמע סופר מעניין
אנונימית