3 תשובות
כן זה אחלה
כן זה מעולה. בהצלחה :)
מעולה!
עדיף ביולוגיה
ניהול עסקי גם, לא עדיף תיאטרון.
עדיף ביולוגיה
ניהול עסקי גם, לא עדיף תיאטרון.
באותו הנושא: