10 תשובות
תלכיי חוויהה
לכי לכי בלי להתעצל, את תהני
בטח
תאמיני לי שכדאי לך ללכת
כל החטיבה וכיתה י לא הלכתי לטיולים ואני מתבאסת על זה רצח כי השנה יצאתי ומאוד נהניתי
אולי באמת לא נוח לישון באוהלים ומחוץ לבית אבל בסופו של דבר זאת חוויה
לא. טיולים שנתיים סתם חרx של דבר
^לא להכניס את הדרדור שלך לסטיפס
אנונימית
^אממ אולי זה ההפך?
ממ.. פחדנית קטנה שרשמה מאנונימיי
אני בול כמוך וכמעט לא יצאתי אבל וואו היה כלכך כיף אני רוצה שוב פעם תצאי!!!!
כן ממש כיף
בדיוק חוזר הביתה מהטיפול עכשיו
שואל השאלה:
^^
למה אתם רבים אבלל רק שאלתי שאלה