4 תשובות
לא. טיושים זה חרא.
אם אתה יודע מראש שלא תהנה > אל תלך, תעשה טובה לעצמך... אתה סתם תרגיש רע יותר.
בקטנה גם אתה יכול להיות עם חברות שלך כל הזמן ורק ברגע שהולכים לישון תילך לחדר שלך וככה לא באמת תרגיש לבד..
יהיה לך כיף!
יהיה לך כיף!
מזדהה עם חצי ממה שאמרת ואני לא יצאתי לטיוש שלי ובסוף התחרטתי שלא יצאתי . אתה לא תיהייה בבית ספר לנצח ולא יהיה לנצח טיולים שנתיים . לדעתי תבוא בשביל עצמך . לחוות חוויות בשביל עצמך . על הדרך אולי תכיר אנשים חדשים
חבל לפספס
חבל לפספס
באותו הנושא: