17 תשובות
אני אחרי הטיול האחרון מעדיפה להשאר בבית
טיול שנתי!! זה חוויה ברמותת
ואפילו שהרבה יותר כיף במיטה בבית, טיול זה פעם ב
ואפילו שהרבה יותר כיף במיטה בבית, טיול זה פעם ב
יאללה לטיול, חוויה
בבית לישוןן
לא סבלתי טיולים שנתיים
לא סבלתי טיולים שנתיים
אני לא אוהב אישית גם הרבה יותר כיף להישאר בבית להנות מהחופש ולהיות כל השבוע עם חברים מהבוקר עד הערב
טיול שנתי זה תמיד חוויה, גם אם תשני באוהל, לכן אני לא ממליצה לך לפספס את זה
שואל השאלה:
תודה לכםם למרות שאני רוצה לישון בבית אני אלך בכל מקרה
המשך יום טוב :))
תודה לכםם למרות שאני רוצה לישון בבית אני אלך בכל מקרה
המשך יום טוב :))
אנונימית
ללכת ברור
טיול
ללכת
תלוי במלא דברים אבל לכי לטיול
אוהל
חוויה רצח, מאתגר וכיף ברמות
יום אחרי תשני במיטה
חוויה רצח, מאתגר וכיף ברמות
יום אחרי תשני במיטה
טיושש שמעי זה חוויה
להישאר ולישון
טיול זו חוויה לישון עם חברים
תלוי איזה ילדים יש לך בכיתה/שכבה
באותו הנושא: