כאילו יש לחץ לפני מבחן וכן צריך לשבת ולהתכונן אבל בסוף זה רק לענות על השאלות וזהו וללכת אבל עבודות הגשה זה הרבה עבודה זה גם לוודא שכותבים לפי הכללים ולמצוא מקורות ויש מלא דברים להוריד עליהם ניקוד וזה מתיש ויאללה בא לי כבר להיפטר מהעבודה החופרת שיש לי