7 תשובות
כיתה א
אני לא אשכח את זה
בגן...
בגן...
כיתה א נראה לי
כיתה ז, לא מחשיבה מה שהיה לפני זה סתם היה מטומטם זה אפילו לא היה קראש.
אני ממש אבל ממש לא מתגאה בזה אבל היה לי חבר בכיתה ד היינו מאוהבים והתנשקנו..
אנונימית
באותו הנושא: