15 תשובות
בעד. צריך לדעת מי נמצא ולא תמיד המורים זוכרים את השמות
בעד , לדעת שכל התלמידים נוכחים
סבבה עם זה אבל אפשר להגיד שזה קצת מיותר
בעד
בעד, מה הבעיה לא הבנתי ככה יודעים מי בכיתה ומי לא מה אתם עושים מזה עניין זה כולה 2 דקות
למה שתהיה סיבה להיות נגד הקראת שמות, זו פשוט בדיקת נוכחות
בעד, בגלל שטוב לדעת מי בכיתה
נגד, בזבוז זמן וגם זה מלחיץ לפעמים וקוראים את השם לא נכון וזה פדיחות. עדיף פשוט להעביר דף ושכל אחד יכתוב תשם שלו.
אנונימית
שמעו, צריך לדעת שכל הילדים בכיתה.
אבל היום המורות סתם מבזבזות 10 דקות מכל שיעור בקריאה.
זה בזבוז זמן ממש מיותר
בעד, מושך את הזמן
בעד זה לוקח כמה דקות מהשיעור כי לילדים לוקח שעה לענות
בעד,

זה א-ב בכל הקשור ל-סדר
ככה גם המורה יכולה לקלוט ש-מישהו חסר,חולה,קרה משהו (שלא עלינו)
נגד .
זה סתם מבזבז רבע מהשיעור .
לדעתי מי שלא נמצא בכיתה בעיה שלו הוא מפסיד חומר