11 תשובות
כדי לצייג את הבית ספר
1.אחדות בסופו של דבר המצב במדינה לא משהו וצריך משהו שיזה אצ כולם
2.לפי הבית ספר שלי שיוויון לא יודע לא הקשבלי
לי אין תלבושת אחידה בבית ספר...
אבל נראה לי משהו על זה שלחלק מהילדים אין כסף
הרעיון הוא אחדות לייצג את בית ספר ושכולם יהיו מאוחדים
ביסודי זה מחנך לצבא ומראה על ייחודיות
אולי גם בחטיבה
בתיכון זה שטויות ולא מעניין
לאף אחד לא אכפת מתלבושת אחידה ולא פעם שהייתי בלי סמל בית ספר (יש אצלנו כל בוקר מורים שבודקים שיש סמל, לא הייתי בכלל עם סמל השנה ולא אמרו לי כלום) ולא עשו לי כלום
אין לנו תלבושת אחידה, יש לנו קוד לבוש כללי
כדי שתלמידים שאין להם כסף למותגים לא ירגישו שונים
אחדות בין התלמידים
יש כאלו שאין להורים שלהם הרבה כסף להוציא על בגדים שוטפים לכל יום אז חולצות אחידות זה יותר זול
לא צריך
זה מה שהמורה שלי ענתה כששאלו אותה:
1 כדי שהשומר ידע שאתה שייך לבית הספר
דעתי על זה - לא באמת אכפת לו
2 כי יש ילדים שאין להם כסף לבגדים יקרים ורוצים שזה יהיה שוויוני דעתי - למה אין גם נעליים אחידות חח ילדים בבית ספר שלי באים עם נעליים ב700 ש"ח
3 בשביל לייצג את הבית ספר דעתי- בית ספר זה לא מקום שהייתי רוצה לייצג
כדי שיידעו מי שייך