9 תשובות
אצלי לא צריך
האמת שאני מסכים איתך זה באמת מטומטם
אין תשובה לזה לעולם לט נדע
הם אומרים שהם עושים את זה כדי למנוע מילדים שיש להם יותר כסף לקנות חולצות יותר יקרות אבל אצלנו כולם קונים את החולצות היקרות האלה ומדפיסים עליהם סמל.. שלא לדבר שממילא אפשר ללבוש איזה מכנסיים ונעליים שרוצים אז זה לא כזה רלוונטי,
אני גם לא מבינה את זה
זה מטומטם אחושרמוטה אבל אצלי נגיד אין תלבושת
מסכים
הטענה שלהם זה שלא יהיה קנאה או אי נעימות שמישהו אחד בא עם מותג ומישהו עם משהו לא יפה
אצלי לא היה צריך
לדעתי זאת פרסומת לבית ספר.

אני אומרת לך מניסיון שעדיף לך ככה, אם את רוצה אני אפרט למה.
אם באמת זה מפריע לך באמת ברמה גבוהה תעשי עצומה עם מלא ילדים בתיכון שלך ותתלוננו להנהלה ואולי אם יזרמו כמה הפגנות ובסוף יוותרו לכם.
לי אישית היה תלבושת אחידה רק ביסודי ועברתי בכוונה לחטיבה + תיכון בלי סמל, זה מאוד הפריע לי ושנאתי את זה כל כך עד לרמה שלפעמים לא הייתי הולכת לבית ספר בגלל זה.
אנונימית
קודם כל לדעתי הבנות אמורות לבוא בלבוש הולם בלי קשר תלבושת אחידה או לא. אני לא ככ מבין את התלבושת אחידה עם סמל וזה אבל אני גם מבין שאם תלמידים מסוימים יבואו עם מותגים מאוד יקרים זה יכול ליצור תחושה לא נעימה אצל התלמידים שאין להם כסף לזה. אה ואצלי בבית ספר אף אחד כמעט לא בא עם תלבושת אחידה ולמורים לא איכפת, הייתה פעם שאיזה תלמיד הגיע עם חליפה