13 תשובות
נגד. מה צריך תלבושת אחידה מי האידיוט שהמציא את זה. תנו לאנשים להתלבש איך שהם רוצים מה אכפת להם.
בעד
הרבה יותר קל לדעת מה אני לובשת ככה כי אני צריכה רק לבחור מכנס
החולצות האלה הרבה יותר זולות מחולצות רגילות
רוב הסיכויים שיצחקו על ילד שלא לובש מותגים
הרבה יותר קל לדעת מה אני לובשת ככה כי אני צריכה רק לבחור מכנס
החולצות האלה הרבה יותר זולות מחולצות רגילות
רוב הסיכויים שיצחקו על ילד שלא לובש מותגים
בעד
בעד כי ככה לוקח לי פחות זמן לבחור בגדים בבוקר אבל בבית ספר שאני הולכת אליו אין תלבושת אחידה
נגד
אצלי בבית ספר אין תלבושת אחידה ולדעתי זה חשוב שכל אחד יבוא איך שהוא רוצה ואיך שנוח לו
זה גם הרבה יותר מגניב מאשר לבוא עם חולצות אחידות של הבית ספר
אצלי בבית ספר אין תלבושת אחידה ולדעתי זה חשוב שכל אחד יבוא איך שהוא רוצה ואיך שנוח לו
זה גם הרבה יותר מגניב מאשר לבוא עם חולצות אחידות של הבית ספר
בעד, זה חוסך הרבה כאב ראש על מה כן ללבוש ולא ללבוש.
בעד
זה קל צריך רק לבחור מכנס במקום לבזבז חצי שעה על חולצה ומכנס תואמים
הילדים יתחילו להשוות בין כולם וזה סתם יהרוס
זה קל צריך רק לבחור מכנס במקום לבזבז חצי שעה על חולצה ומכנס תואמים
הילדים יתחילו להשוות בין כולם וזה סתם יהרוס
אצלי בבית ספר לאף אחד ליטרלי לא אכפת איך אחרים מתלבשים
שכל אחד יבוא איך שנוח לו ואיך שהוא רוצה
שכל אחד יבוא איך שנוח לו ואיך שהוא רוצה
אני בעד קוד לבוש לא תלבושת אחידה
אם לא היה אז היו ילדים שהיו מתלבשים פאנסי כאילו הם בסרט mean girl
וילדים אחרים היו מתלבשים כמו האלו מ step up
שלדעתי זה יפה רצח
בכל מקרה זה היה יוצר קבוצות כאלו ולא היה מגובש ממש ואז זה מבאס
אם לא היה אז היו ילדים שהיו מתלבשים פאנסי כאילו הם בסרט mean girl
וילדים אחרים היו מתלבשים כמו האלו מ step up
שלדעתי זה יפה רצח
בכל מקרה זה היה יוצר קבוצות כאלו ולא היה מגובש ממש ואז זה מבאס
אוקיי עכשיו אני אענה.
אני כן בעד שתהיה תלבושת אחידה כי זה באמת חוסך יותר זמן וכסף על בגדים ויש ילדים שתמיד ירגישו מקופחים אם יש להם בעיות כלכליות והכל. אבל אני חושבת שזה גם יהיה נחמד שנגיד ביום שישי או חמישי מי שרוצה יוכל לבוא בלי מכיוון שזה מאוד כיף לבוא ולבטא את עצמך וללבוש קצת משהו אחר חוץ מחולצה עם סמל
אני כן בעד שתהיה תלבושת אחידה כי זה באמת חוסך יותר זמן וכסף על בגדים ויש ילדים שתמיד ירגישו מקופחים אם יש להם בעיות כלכליות והכל. אבל אני חושבת שזה גם יהיה נחמד שנגיד ביום שישי או חמישי מי שרוצה יוכל לבוא בלי מכיוון שזה מאוד כיף לבוא ולבטא את עצמך וללבוש קצת משהו אחר חוץ מחולצה עם סמל
נגד, אצלי לא היה, זה לא נותן מקום לביטוי אצל הילדים וזה לא חכם
הייתי עונה אבל אני מרגישה כמו במבחן בלשון כשצריך לכתוב טיעון