3 תשובות
אחלה
אני עשיתי קעקוע לפניי כמה חודשים בגיל 18, יש לו מלא משמעות ואני יודעת שלא אתחרט
אבל לא הייתי עושה אותו כשהייתי בת 15
תחכי כמה שנים תני לרעיון להתבשל ותעשי את זה עוד כמה שנים לדעתי
זה מה שאני עשיתי
אל תעשי החלטה שקיבלת בגיל 15 כבר לא תהיה טובה בגיל 20