13 תשובות
זה אפשרי בכלל?
שזה לא טוב לעשות את זה בגיל הזה,
מבחינה שזה גיל הורמונלי הגוף משתנה מאד ו קעקוע יכול להשתנות ברגע שגדלים אז צריך לקחת את זה בחשבון, רוב הסיכויים שהוא ישתנה או יתעוות..
I:
רציתי גם כי הייתי מושפע ושכנעו אותי לא לעשות את הטעות הזאת וחשבתי שאני יודע יותר מהם אז התווכחתי.. בסוף לא התקעקעתי ומזל. עשיתי קעקוע רק לפני שבוע בגיל 19 וזו החלטה מעולה לא לעשות בגיל כזה
לא חוקי, סתם שטויות של בני נוער
לא
גיל 14 זה עוד צעיר ויש סיכוי גדול להתחרט על זה
לדעתי לא. בקשר לאחרים שיעשו אם הם רוצים זה הגוף שלהם
שואל השאלה:
*זה קעקוע זמני אנשים זה בין שנה וחצי לשלוש שנים וזה נעלם .. זה קעקוע מאיפור קבוע*
16 עוד מילא
אנונימית
כן!
מגניב ויפה אם את/ה רוצה לך/לכי תעשה/י אם באלך אבל כמובן אם יש אישור הורים והכל
ממש ממש לא
חלום
אנונימית
אני ממש חולת קעקועים אבל אני חושבת ש14 זה גיל מוקדם יש לי חברות שעשו בגיל הזה וזה בעיני טעות, אני אסביר לך למה ; זה לכל החיים, מה שאת מאמינה בו ואוהבת היום לא בטוח תאהבי עוד כמה שנים. אני בת 16 ויש לי קעקוע מגיל 15 שאני רוצה לעשות ואני בטוחה בו אבל אני מחכה כי אני חושבת ש16 זה גיל שהוא עדיין בנוי. אבל תעשי מה שאת מאמינה בו ואם את חושבת שזה נכון לך אז תלכי אחרי האמונה שלך