11 תשובות
את לא יכולה בגיל 14
ומה אתן לך הקעקוע הזה?
דבר ראשון לא יתנו לך בלי אישור הורים, גם אם את נראת בת 16 הל בדרך כלל יבקשו תעודת זהות.. דבר שני את הולכת להשתנות כל כך הרבה, הסטייל והטעם שלך בדברים לא יהיה אותו דבר עוד שנה מהיום ובטוח לא תסתכלי על העולם באותה צורה עוד 5+ שנים מהיום
יתן*
תחכי קצת לראות אם את עדיין תרצי אותו עוד כמה שנים.
זה מה שעושים לפני כל קעקוע לא משנה בת כמה את, לראות אם את באמת עדיין רוצה אותו
המלצה שלי לא עכשיו,תחכי אולי שנתיים שלא תתחרטי על זה אחר כך אבל אם את יודעת שזה משהו שאת ממש רוצה ולא תתחרטי עליו לכי על זה
מבחינת כאב זה לא ככ כואב, זה כאב סביל סתם אנשים מלחיצים
שואל השאלה:
^אני לא חושבת שאנשים עושים קעקועים מסיבה אחרת משום שזה יפה , יש כאלו שעושים מ סיבה משמעותית אבל אני סתם פשוט נורא אוהבת קעקועים .. פשוט חשבתי על זה כי אחותי הולכת לעשות עוד קעקוע אז היא עשתה לי חשק
חברה שלי עשתה בגיל 14 ,אבל את צריכה אישור הורים, ואם את רוצה אז תעשי!! למי אכפת שימי *ין
אני גם עשיתי בגיל 14 וכרגע אני בכלל לא מתחרטת על זה
אני עשיתי בגיל 14 ואני גם לא מתחרטת בכלל, חיים רק פעם אחת ואם זה משהו שאת רוצה הרבה זמן תעשי ותהני מזה
אבל את צריכה אישור הורים מתחת לגיל 16
אני התחלתי להתקעקע בגיל הזה בערך
כרגע אני בת 18 וחצי עם הרבה קעקועים ולא התחרטתי על כלום אבל זה תלוי
אם את ממש רוצה לכי על זה אבל אל תעשי משהו נדוש שלכולם יש או איזה טרנד שיעבור
תחשבי על זה טוב טוב