24 תשובות
4 שעות זה מספיק
תשמרי עוד שעתיים לא כזה נורא
אנונימי
4 שעות זה בסדר לפי דעתי
תלוי, אם אכפת לך מזה אז כן
זה נטו אם את מוכנה לעבור על זה בידיעה שזה לא טוב
זה נטו אם את מוכנה לעבור על זה בידיעה שזה לא טוב
כן.
6 שעות זה 6 שעות
6 שעות זה 6 שעות
קחי בחשבון שיש כאלה ששומרים 4 אבל זה ניסיון קשה
אנונימי
תנסי להיכנס לשעה חמישית ואז תאכלי
שואל השאלה:
^^^^^^הקטע הוא שעוד שעתיים אני כבר אישן
^^^^^^הקטע הוא שעוד שעתיים אני כבר אישן
אנונימית
מזה אני שומרת 6 שעות גם אם זה עוף?
חייב לשמור 6 לכל סוג בשר, ויהיה לך אזור לאכול עכשיו, כולה פיצה חכי שעתיים
חייב לשמור 6 לכל סוג בשר, ויהיה לך אזור לאכול עכשיו, כולה פיצה חכי שעתיים
אנונימי
אני שומרת 3 אז לדעתי 4 זה בסדר אבל אם את שומרת 6 אל תאכלי קודם
שואל השאלה:
^^^^^הבנתי שיש כאלה ששומרים 3-4 שעות אם זה עוף
^^^^^הבנתי שיש כאלה ששומרים 3-4 שעות אם זה עוף
אנונימית
קחי על עצמך את השעתיים האלו דווקא בגלל שקשה
אין הבדל בין עוף לבקר, שניהם "בשריים" רבנן לא חילקו ביניהם, מי ששומר 3 או 4 לעוף אין לו על מי לסמוך
אנונימי
שואל השאלה:
מול כולנו אין סיכוי
אל תגזים, אני כל החיים שומרת על 6 שעות
זה לא יתקצר מפעם לפעם
פשוט עכשיו אני די רעבה ועוד מעט אלך לישון
טוב, אני אראה כבר מה אעשה
תודה לכולםם
מול כולנו אין סיכוי
אל תגזים, אני כל החיים שומרת על 6 שעות
זה לא יתקצר מפעם לפעם
פשוט עכשיו אני די רעבה ועוד מעט אלך לישון
טוב, אני אראה כבר מה אעשה
תודה לכולםם
אנונימית
זה הנסיון, השעתיים האלה יהיו שווים כמו אלף שעות שלא הרגשת את הרצון לחלבי
אנונימי
מהניסיון שלי בלי קשר לבשר וחלב
כשפעם אחת אתה מחפף בפינות זה לא נגמר בפעם אחת
כשפעם אחת אתה מחפף בפינות זה לא נגמר בפעם אחת
שואל השאלה:
תודה על העצות
תודה על העצות
אנונימית
יש לי חבר ששומר 3 על עוף ואני מרגיש שהוא מנסה עכשיו קצת לחפף גם עם בשר רגיל ל 5 שעות וכאלה
יש סיבה ששומרים 6 שעות
מחפפים פעם אחת ואז בפעם השנייה כבר הרבה יותר קל לחפף ובפעם השלישית כבר אין התלבטות
להישמר מהפכן הראשונה זה הכי קל, תזכרי את זה תמיד, ההתמודדות שיש לך עכשיו קלה ביחס להתמודדות שבאה אחרי שנכשלת כבר בהתמודדות דומה
יש סיבה ששומרים 6 שעות
מחפפים פעם אחת ואז בפעם השנייה כבר הרבה יותר קל לחפף ובפעם השלישית כבר אין התלבטות
להישמר מהפכן הראשונה זה הכי קל, תזכרי את זה תמיד, ההתמודדות שיש לך עכשיו קלה ביחס להתמודדות שבאה אחרי שנכשלת כבר בהתמודדות דומה
כן זה יהיה נוראי
את לא יכולה לשנות מתי שבא לך יש הלכות שנקבעו וזה המצב וזה מה שאת צריכה לעשות וללכת לפיו.
כל אחד כמנהג אבותיו, זה שיש כאלה ששומרים 3 לא משנה כלום בנוגע אלייך
את לא יכולה לשנות מתי שבא לך יש הלכות שנקבעו וזה המצב וזה מה שאת צריכה לעשות וללכת לפיו.
כל אחד כמנהג אבותיו, זה שיש כאלה ששומרים 3 לא משנה כלום בנוגע אלייך
אנונימי
שואל השאלה:
טוב מעדכנת שבסוף אכלתי אחרי 4 שעות
תנשמו עמוק! לא לרצוח אותי
אני באמת קראתי הכל פה ואקח לתשומת ליבי
באותו רגע לא חשבתי על זה שיכול להיות לזה השלכות לטווח הארוך,קיצר אקח לתשומת ליבי מעכשיו
תודה
טוב מעדכנת שבסוף אכלתי אחרי 4 שעות
תנשמו עמוק! לא לרצוח אותי
אני באמת קראתי הכל פה ואקח לתשומת ליבי
באותו רגע לא חשבתי על זה שיכול להיות לזה השלכות לטווח הארוך,קיצר אקח לתשומת ליבי מעכשיו
תודה
אנונימית
אכזבת יא גרועה
אנונימי
שואל השאלה:
זה הרעבב
לא אני
זה הרעבב
לא אני
אנונימית
תשתדלי עוד 6 שעות זה הכי טוב זה ההלכה אשרייך!
ברור שנורא.
באותו הנושא: