2 תשובות
זה בסדר גמור אבל באמת היה עדיף לותר על הבייגל ולאכול ירקות עם פחמימה כלשהי במקום
הכול מעולה אבל מה?
בייגל מיותר יכלת להחליף את זה בלחם קל..
ואורז אפשר עד 4 כפות
באותו הנושא: