3 תשובות
יהיה בסדר
אנונימית
כנל לא נורא
במקום לפחד כי את ביישנית תשמחי כי את יכולה ליצור לעצמך תדמית חדשה תתחילי את השנה בביטחון תהיי פתוחה בשנה הזאת
אנונימית
באותו הנושא: