5 תשובות
מקסימום תכירי אנשים אחרים
ואפשר להפגש אחרי הלימודים
ואפשר להפגש אחרי הלימודים
את יכולה לשמור איתו על קשר..
אני למשל גרה במרכז וכל החברים שלי גרים בצפון כולל הבן זוג ואני מצליחה לשמור על קשר..
אז אצלך זה רק בית ספר..אתם תוכלו להפגש מחוץ לבצפר והכול אז אל תידאגי כל כך.
אני למשל גרה במרכז וכל החברים שלי גרים בצפון כולל הבן זוג ואני מצליחה לשמור על קשר..
אז אצלך זה רק בית ספר..אתם תוכלו להפגש מחוץ לבצפר והכול אז אל תידאגי כל כך.
אני מאמינה שיש קשרים שנועדו להיות לתמיד. אם זה מספיק חשוב לכם אני בטוחה שתשמרו על קשר. מעבר לזה כל אחד מכם יכיר חברים חדשים ותוכלו לשמור על קשר אחרי הלימודים, בית ספר זה לא הכל :)
אני גם פחדתי מזה נורא. פשוט תקפידי בעיקר בהתחלה לשמור איתו על קשר ולקבוע להיפגש אחרי הלימודים
שמעי אני והחברה הכי טובה שלי הלכנו ל לתיכונים שונים..
אנחנו פשוט נפגשות פעם בשבוע ואז זה סבבה ..
רק ככה אפשר לשמור על קשר רציף
אנחנו פשוט נפגשות פעם בשבוע ואז זה סבבה ..
רק ככה אפשר לשמור על קשר רציף
באותו הנושא: