16 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אינסטה שלה אנחנו עוקבים אחד של השניה
אנונימי
שואל השאלה:
ולהתחיל איתה באינסטה זאת לא אופציה כי היום כולם מתחילים באינסטה ואני לא רוצה להיות אחד מתוך רבים
מספר זה יותר רציני לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
אם היא בקטע של בנות או בן אחר אז היא תגיד לי באותו רגע כשאני מבקש את המספר
אנונימי
שואל השאלה:
זה כל הפואנטה בלהתחיל עם מישהי אבל
אני לא פותח איתה שיחה על הכור הגרעיני אני רוצה את המספר שלה כדי להכיר אותה
אנונימי
לא
הייתי גם במצבך פשוט התחלתי פה ושם לפנות אליו לדבר איתו לבקש ספוט
ויצא שממש התחלנו לדבר מלא כל אימון עד שהוא ביקש מספר
אז ממליצה לך גם ככה, עדיף מלבקש את המספר ככה משום מקום
זה גם יותר אישי כזה ברגע שמכירים כבר את הבן אדם קצת ואז לא מרגישים שזה רק לפי מראה חיצוני
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה אח
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יכול לפנות אליה? חוץ מספוט כי הסיכוי שהיא תבקש ממני ספוט קלוש כי היא מתאמנת עם חברות
אנונימי
לחלוק מכשיר זה גם אופציה
ואז תשאל איך קוראים לה
שואל השאלה:
עדיין לא יצא ששנינו עשינו את אותו המכשיר יחד רוב האימון שלה זה פשוט סוגי סקוואט ודדליפט שהיא פשוט עושה עם משקולות
אנונימי
שואל השאלה:
וגם היא מתאמנת עם חברות אז להכנס איתן יהיה קשה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר חשבתי על כל הקטע של קודם לפתח שיחה קלילה אבל זה פשוט לא יצא היא בחדכ כבר כמה חודשים וחוץ מקשר עין לא היה כלום
בגלל זה אמרתי אני כבר אהיה ישיר וזהו
אנונימי
אה אם זה כמה חודשים אז כן פשוט לך על זה
זה באמת אחלה
פשוט תגיד היי אני רואה אותך המון פה את נראת ממש חמודה אני יכול את המספר שלך?
אה זה בדיוק מה שכתבת אופס
שואל השאלה:
חחח אין בעיה
תודה!
אנונימי
כןן זה ממש חמודד